sobota, 29 grudnia 2012

Od Mejsi Do histori Bethani

Bethani jeszcze chwilę gadała z Reversem po czym poszedł się z nami pobawić. Później we 3 poszliśmy się przejść i każdy z nas poszedł do siebie. Robiłam właśnie porządki w mojej jaskini kiedy oczywiście Lukio wtrąciła mi się
- O porządeczki, bieganie za motylkami ,zabawa z przyjaciółmi jesteś żałosna mamy misję do wypełnienia, a ty bawisz się w głupie watahy
- Żadne głupie tu jest świetnie nie moja wina, że nie radzisz sobie w watasze
- Radze jestem bardziej wytrzymała niż ty!
- Ta.... jasne jesteś żałosna ja już się ciebie nie boję! A teraz wracaj do środka mnie bo to ja mam nad tobą władzę, a nie ty!
- Tak uważasz!? Dobrze no to się zabawimy
Zamieniłam się w demona czyli Lukio zamknęła mnie na chwilę w sobie często to robiła kiedy ją zdenerwowałam. Miała na de mną trochę władzy jednak teraz w watasze stanowi ona dla wszystkich bardzo duże niebezpieczeństwo cały czas planuje aby uwolnić się z mojego ciała i mnie zniszczyć oraz przejąć władzę albo chce abym to ja była w niej zamknięta i aby ona miała na de mną większą władzę niż ja nad nią. Akurat na mój i Lukio pech jakiś wilk z watahy wszedł do mojej jaskini kiedy byłam przemieniona w Lukio.
( Dokończy ktoś?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz