poniedziałek, 31 grudnia 2012

Od Tajemniczej do Haku


- O! To ten nowy wilk! Haku!-powiedziałam.
- Dobra, dobra cicho bo cie usłyszy!-odpowiedziała Mejsi.
- Oj tam, oj tam. Wiem, że on też mnie kocha. Przed chwilą, na zebraniu, ciągle się na mnie gapił. Z resztą, ja na niego też.
- Och!!! Miłość!!!
- Cicho!- powiedziałam śmiejąc się. O! jest moment, muszę do niego zagadać.
-Ok, idź. Powodzenia.
- Dzięki.
Poszłam do Haku. Wiem co chciałam mu powiedzieć, Mój sen. Wiem, że nikomu nie powie.
- Cześć, Haku.
- Cześć. Pierwszy raz mam zaszczyt mówić z taką piękną przywódczynią polowań
- Och,przestań. Dzięki. Ej przejdziemy się? Pokarzę Ci nasze tereny
- Jasne, bardzo chętnie.
Przeszliśmy się na moje ulubione miejsce. Byliśmy pod wodospadem.
- Haku
- Tak, Tajemnicza?
- Wiesz mam zamiar powiedzieć Ci mój sen. Ale nikomu nie powiesz?
- Oczywiście, że nie powiem.
-Ok. Miałam sen, że jakiś wilk,,, Wyglądał... jak.... Wyglądał jak ty, taki sam jak ty... Walczył z Niedźwiedziem... Potem... przyleciała Akiim w postaci smoka... I uratowała tego wilka.... i przyniosła tutaj... I dołązył do naszego stada.
Gdy skończyłam opowiadać, Haku uciekł do lasu. Pobiegłam za nim.
- To tutaj... To tu się stało...- powiedział Haku
- Co?? - powiedziałam
-To, co powiedziałaś, to... Historia o mnie...
Potem było przez kilka minut cicho, polizałam go w policzek i poszliśmy razem do watahy...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz