poniedziałek, 31 grudnia 2012

Od Nebbi do Reversa


- Oczywiście że możesz zostać tylko...w czym jesteś dobra chodzi czym się chcesz u nas zajmować.
- W poprzedniej Watasze byłam Szpiegiem i Morderczynią tu też mogę być- po czym się do niej uśmiechnełam
-Ja jestem Bethani. Witamy -i odeszła do jaskini
Postanowiłam się porozglądać..w końcu miałam tutaj teraz mieszkać,wybrałam małą jaskinie za wodospadem.Było tam cudownie
Nagle ktoś wyszedł...chyba chciał się zemną przywitać, lecz tak się przestraszyłam że aż wpadłam w dół do wodospadu..On po prostu się śmiał i się przedstawił..nie usłyszałąm i <plum>
Kiedy weszłam na suchy ląd postanowiłam do niego pobiec i się przywitać,Potykałam się o moje włosy w końcu byłam jeszcze mokra i miałam inną posturę niż wcześniej(byłam niebiesko-fioletowa i się lekko świeciłam..pierwszy to zobaczył )Spoglądałam na niego nieśmiało i się przywitałam
- Jestem Revers miło mi cię poznać
-Mi...mi też, jestem Nebbia
Podobał mi się,tak i to bardzo lecz wiedziałam że nikt by nie pokochał kogoś takiego jak ja.
Revers się cały czas śmiał .. nie wiedziałam o co chodzi,lecz na niego spojrzałam po czym on kiwną głową
  -Opowiedz mi coś o sobie-powiedział dosyć poważnie
-Co mogę o sobie powiedzieć...pochodzę z północy.Jak byłam mała spędzałam czas tylko w lesie otulonym śniegiem ,a jestem tutaj ponieważ wygnali mnie z tamtej watahy ,a tutaj...tutaj chyba znalazłam swoje miejsce -dokończyłam tajemniczo
-A ty mi o sobie coś powiedz-powiedziałam nieśmiale

(CDN Revers dokończysz...?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz