poniedziałek, 31 grudnia 2012

Od Mejsi


Przechadzałam się po lesie przy okazji spotkałam pare wilków po drodze w tym Reversa
- O hej Revers
- Hej Mejsi gdzie się wybierasz?
- W sumie to nie wiem się przejść idziesz ze mną?
- Tak i tak nie miałem nic w planach
Poszliśmy się przejść trochę gadaliśmy muszę przyznać, że jest bardzo przystojny i do tego miły czyżbym się zakochała? Po 2 godzinach Revers musiał wracać. Położyłam się na polanie i oglądałam chmury
- Dzień dobry flirciaro co kolejny wybranek?
- Nie Lukio, a zresztą co ci do tego przecież masz w nosie moich przyjaciół
- Nie tak ostro ja tu staram się być miła, a ty co widać która z nas to ta gorsza, a po za tym widać, że się tobie podoba, ale nie masz u niego szans bo paru wilczycą też się spodobał
- Co ci do tego już idz się zajmować swoimi sprawami
Pierwszy raz Lukio miała rację no cóż racja potrafi być bolesna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz