niedziela, 6 stycznia 2013

Od Mejsi

Musiałam załatwić kilka spraw. Nie chciałam nikomu z watahy nic mówić, ale pomagałam zwierzaką, które zjadamy.... Od dziś postanowiłam jeść tylko duże zwierzęta czyli łosie,sarny,jelenie, dziki itp, a te małe czyli zające,króliki,lisy,myszy,ptaki itp. zostawić te małe. Wczoraj miałam dziwny sen który tak naprawdę był jawą nie opowiem go bo był zbyt dziwny, ale dzięki niemu dostałam moc porozumiewania się ze zwierzętami, ale tylko tymi mniejszymi. Pomogłam kilku. Wracałam zadowolona kiedy nagle wpadłam na jednego z wilków. Zetkneliśmy się nosami zarumieniłam się chyba się zakochałam ten wilk to Zanna
- O hej- powiedziałam zawstydzona wstając i odchodząc trochę
- Witaj
- Chciałbyś się gdzieś przejść?
- Jasne!!!!
( Zanna dokończysz?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz