niedziela, 20 stycznia 2013

Revers opowiadanie pożegnalne.

Nie byłem w stanie wytrzymać całej presji.Nie chodziło o dzieci nie chodziło o watahe chodziło moje własne problemy.Dzisiejszej burzliwej nocy postanowiłem że napiszę nebbi list pożegnalny.
Kochana Nebbi!
Wiedz że zawsze pozostaniejsz w moim sercu.Byłaś dla mnie jak wiatr w żaglach ponurego morza nazywanego życiem.Kochałem cię całym sercem i całą duszą.Nie wytrzymam już tego nie chodzi mi o rodzine chodzi mi o moje problemy.Powiedz dzieciom że je kochałem że zawsze je będę kochać i że patrzę na nie z góry.Przekaż proszę całej watasze że zostawiam jej to co ukrywałem całe lata.Dołączone jest to do listu.Tobie zostawiam to..(z listu wyłoni  się wisiorek z wizerunkem całej rodziny) proszę nie zapomnij  o mnie.
Revers


Pozostawiłem jej to pod łapą i pobiegłem nad urwisko.Nie chciałem skoczyć wypowiedziałem natomiast te słowa:
Re king of the demons of death take me from this world.
Co znaczy Demonie śmierci królu Re zabierz mnie z tego świata.
Po chwili ukazała mi się piękna kraina.W dole widziałem na tmiast moje martwe ciało.Umarłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz