sobota, 26 stycznia 2013

Od Nicka do Tajemniczej

Bardzo lubię tajemniczą.Nie jesem pewien co do naszego związku.Narazie możemy być chłopakiem i dziewczyną.Nie jestem pewien czy  na dłuższą metę to wypali.Ale teraz ją kocham i to najważniejsze.Dowiedziałem się że jej partner zginął jak mój brat.Nie chcę jej zranić.Poszłem do niej z bukietem kwiatów i wyjaśniłem wszystko.Widać było łzy w jej oczach.
-Spokojnie-przytuliłem ją
-Nie zostawiaj mnie prosze teraz.
-Teraz nie..moze kiedyś..-właśnie wtedy uświadomiłem sobie co powiedziałem.Zauwarzyłem że wyrwała się z mojego uścisku i biegła w płaczu.
-Tajemnicza zaczekaj!!!!-biegłem za nią
Nie słuchała.Dogoniłem ją i przytuliłem mocno tak aby nie mogła  wyjść z pod mojego uścisku.
-Puść!!-krzyczała
-Spokojnie...nie zostawie cię to..to było tylko takie..nieporozumienie z moim mózgiem przepraszam czekałem na odpowiedź.

<<Tajemnicza??>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz