sobota, 19 stycznia 2013

Nowy członek-Fire!


Imię: Fire
Płeć: samica
Wiek: 2 lata
Cechy: tajemnicza, wesoła, przyjacielska, odważna, pomocna
Stanowisko: wojowniczka
Żywioł: ogień, mrok
Moce: widzi duchy, słyszy co mówi ogień, przywołuje ogień (nawet w wodzie) i mrok, wcielenie ognia
Partner: szuka
Rodzina: siostra Sayona
Historia: Jestem Fire, Fire bo ogień. Pochodzę z watahy mroku, ale po śmierci mamy uciekłam razem z siostrą - Another i dwoma braćmi - Sammy' m i Dante' m, ale jedna moja siostra została - Sayona. Ja, Another, Sammy i Dante znaleźliśmy inną watahę i odkrywaliśmy swoje żywioły (oprócz mroku), odkryłam wtedy ogień, Another- wiatr, Sammy - ziemę, a Dante - Prąd. Pewnego razu naszą nową watahę zaatakowały wrogie wilki... wszystko zniszczyli, zabili Another i Sammy' ego, Dante był wtedy na przechadzce - zaginął. Ja uciekłam i przez kilkanaście miesięcy błąkałam się po lasach, aż wreszcie znalazłam tą watahę, a razem z nią - Sayone, moją siostrę.
Właściciel: Wiktoria2002
Inne zdjęcia: mała Fire:




 

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz