niedziela, 6 stycznia 2013

Od Tajemniczej do Wszystkich




Długo myślałam nad imieniem. Nagle, przypomniało mi się takie, jakie od dawna mi się podobało. Dowiedziałam się, że urodzę samiczkę. Nadam więc jej imię Simona. Uważam, że to wspaniałe imię.
Ojciec chrzestny: Jukatan
Matka chrzestna: Nebbia

Oto profil Simony :

Wygląd wilka: to się okaże!
Imię: Simona
Płeć: Samica
Wiek: No, to wiadomo
Cechy: Wychowamy ją z Haku, tacy, jacy my jesteśmy
Stanowisko: Wybierze sobie
Żywioł: Prawdopodobnie Dobro, Woda ( po nas )
Moce: Okaże się Ale wiem, że szybko rośnie, gdy jest młoda, bo kilka minut po urodzeniu jest już duża i ma dwa lata. Ja miałam tak samo.
Partner: Mamy nadzieję, że wybierze sobie dobrego
Rodzina: Matka Tajemnicza, Ojciec Haku
Historia: Zobaczycie jak się urodzi
Właściciel: WoWa67
Inne zdjęcia: Zobaczymy, czy będzie miała.


Mamy z Haku nadzieję że będzie dla wszystkich miła, i dobra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz