poniedziałek, 21 stycznia 2013

Od Sayony - feniks cz. 2



Dopiero teraz to opisuje, a zdarzyło się parę dni temu - trudno. Skomplikowane; szafirowe pióro potrzebuje pomocy, feniks potrzebuje pomocy bo pióro potrzebuje pomocy, ja potrzebuje pomocy bo feniks potrzebuje pomocy... Popędziłam do watahy i opowiedziałam o tym Ake ' owi i Tajemniczej i od razu się rozniosło po całej watasze. Tak koło południa siedziałam w swojej jaskini z Fire i jednoczyłam z nią swój żywioł - ogień z wodą. Do jaskini wpadła Bethan.
- To prawda? Szafirowe pióro skradziono?
- Eeee... Taak.
- Dobrze, wyczuwam prawdę.
- Co to jest to szafirowe pióro?
- To potęzny artefakt, wiekami strzerzony przez feniksy.
- Ta wilczyca.. która go ukradła... co może zrobić?
- Wszystko. Na pewno będzie chciała, zdobyć nasze i innych watah tereny.
- To znaczy, że musimy go odzyskać? - wtrąciła Fire.
- Tak.

Od autora XD: W wojnie pióro zostanie odzyskane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz