wtorek, 29 stycznia 2013

Od Tajemniczej





Myślałam ostatnio o..... Betach w Watasze. Ja bardzo bym chciała być nią, bo myślę, że jestem sprawiedliwa, odważna, pomocna i dbam mocno o Watahę, by wszyscy byli bezpieczni. Ale... O bycie betą walczy także Nebbia... Dziwnie pomyśleć o tym, że dwie, najleprze przyjaciółki walczą o coś, co może wygrać tylko... Jedna samica w jednej watasze... Bardzo walczę o tytuł Bety, dziwnie mi trochę walczyć, jak widzę, że mój główny przeciwnik to... Moja najlepsza przyjaciółka. Nawet gdybym przegrała (nie mówię, że już się poddaję, mówię tylko jak się przygotowóję na taką sytuację, lecz walczę do końca!!) wiem, że samo przygotowanie się, i prawie wygrana jest dla mnie zwycięstwem, ale nikt mi nie powie, że są inne wilki do bronienia Watahy i tak będę bronić ją całą duszą. Ale o tym, kto zostanie Betą zadecyduje przyszłość...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz