piątek, 25 stycznia 2013

Od Tajemniczej do Nicka







Gdy wstałam dziś rano zobaczyłam, jak obok mnie leży liścik, na którym pisze tak:

Tajemnicza, spotkajmy się dziś o północy
na łące. zatrzymaj się po dwódziestu krokach.
Będę tam... Z tobą...

Nick


Wieczorem wymknęłam się... Szłam dwadzieścia kroków i zatrzymałam się dotykając się nosami z Nickiem. Zaśmialiśmy się oboje. Nick liznął mnie po policzku, i zabrał nad wodospad. Cenralniepod wodospadem, zobaczyłam stół ze skały, pięknie przystrojony, a na nim dwa zające...
Usiedliśmy przy stole, i zaczęliśmy jeść. Po posiłku Nick dla zabawy zepchnął mnie do wody i sam wskoczył od razu. Zaczęliśmy się śmiać... :P
Przytuliłam się do niego... Wyszliśmy... Poszliśmy powoli do watahy, ale przedtem razem oglądaliśmy wschód Słońca...

Nick dokończysz??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz