środa, 23 stycznia 2013

Od Tajemniczej do Nicka





Mamy nowego członka. ma na imię Nick i jest bratem zmarłego Revers'a. Jest fajny. Po naradzie wilków, zaprosił mnie na spacer. Poszliśmy na łąkę i zobaczyliśmy dosyć duże stado motyli. Nick złapał mnie za lapę i pobiegł ze mną gonić te motyle. Były bardzo kolorowe. W pewnym momencie zaczęły krążyć wokół nas... Było trochę nie zręcznie :P . Szybko razem uciekliśmy śmiejąc się. Wedy pobiegliśmy razem nad wodospad. Przyszła Leyla ( mój towarzysz ) i od razu łasiła się nad nogą Nicka.
- Co to za kot? - Spytał Nick spokojnie.
- Nie martw się. To mój towarzysz. To jest Leyla. - powiedziałam szczęśliwa, że Leyla polubiła Nicka.
Leyla zauważyła mysz, więc szybko poszła ją gonić.
- Nie boisz się, że Ci ucieknie?? - spytał.
- Nie. To przecież mądry kot. - powiedziałam wesoła widząc, jak Leyla łapie mysz.
- Jakie ona ma moce? - spytał Nick patrząc uśmiechnięty na Leylę.
- To jest kot śmierci. Zielonym okiem zabija, a niebieskim wskrzesza. - powiedziałam.
Poszliśmy napić się do wodospadu. Zauważyłam nas obojga w wodzie... (...)
- Tajemnicza, mogę Cię o coś spytać? - spytał mnie Nick.
- Tak. Nie krępuj się. - powiedziałam uśmiechnięta.
- Więc...

Nick dokończysz??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz