czwartek, 10 stycznia 2013

Od Nebbi do Tajemniczej C.D i Reversa



-Wszystko dzięki tobie..
-Nebbi..Moja kochana ty-i się zaśmiała
-Ciekawe co narozrabiał tamten wilk..
-Noo..Tyle wielkich słoni..no ciekawe
-Mhm..
-Może pójdziemy go poszukać..
-Chodź do mojej jaskini wezme coś i wtedy
Nagle coś mnie popchneło
..I właśnie tak to było..Wracałam z Tajemniczą i nagle coś nie popchneło..
-O jeju..nebbia jakie one są piękne..
-Ty niedługo też takie będziesz miała
-Masz rację..-I się zamyśliła
-Tajemnicza ..jesteś moją najleprzą przyjaciółą
-Ojej...To ja.ja ci pomoge zanieść małe do jaskini
-Ok ..dziękuje ci bardzo
-Zaczekaj!!
-Co?!
-Sianko trzeba wyłożć i tamz nimi się położysz
-Jesteś kochana..Dziękuje-Szepnełam
I poszłyśmy do mojej jaskini..A tajemnicza poszła po Reversa..który polował w owym czasie.

(Revers..Tajemnicza ??)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz