czwartek, 10 stycznia 2013

Od Nebbi



Postanowiłam z Reversem uczyć nasze dzieci nowych mocy oraz rozwoju żywiołów
Poszliśmy z nimi do Zanny..Potem Zoriany i Saphiry..nauczyły się polować oraz troche nowych mocy
Żeby odkryły swoje moce.. nauka będzie trwała z rok (czyli z 3 dni real.)
Po 2 dniach pracy i zabaw..Poszliśmy wspólnie rodziną szukać nowej jaskini..Bez okolic wody..Ze względu na Reversa
Mały Rayan niewiedział co zrobił i wepchnął Reversa do wody..
Myślałam że coś mu się stanie..ale nic..Zadowolony zaczął się bawić w tej wodzie jak szczeniak
śmiałam się i patrzałam na radującą się rodzinkę o której zawsze marzyłam
-Nebbia..Wybieżmy jakąś jaskinie z wodą..Idealna będzie.. dla nas wszystkich!
-Ok..! To idziemy tam widze jakąś !
Szliśmy doszliśmy do diamętowej jaskini..było tam pięknie..i była na terenie watachy..Postanowiliśmy w niej zapieszkać!
Wchodzi się przez taką kałużę a potem idziesz do przytulnego zakątka z widokiem na lasek i łąkę
-My to mamy szczęście kochanie!
-Masz racje Nebbia..masz rację-i mnie przytulił
-Ahh..To nasza rodzina..-westchnełam
I wszyscy poszliśmy spać..

Nasza nowa jaskinia:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz