sobota, 2 lutego 2013

Od Bethan-Święte Drzewo.

    Dzień pełen nerwów.Dziś miało się okazać kto zostanie moją prawą ręką.Wiem jak wszystko ma przebiegać.Jak wszystko będzie się działo.Jednak odczuwam strach.
    Wszystko mijało tak szybko.Każdy przychodził do nas i pytał kto zostanie betą.Mówiła że jest to tajemnicą jednak sama nie wiedziałam.Mam nadzieję że wybrane zostaną albo Nebbi albo Tajemnicza.Jednak mam pietra czy jeżeli nie zostanie wybrana jedna z nich to czy nie złamie się to co między nimi jest?Lub czy jedna z nich nie odejdzie?Wiem że to one będą brane pod uwagę.
      Nastała noc.Obok palcu na drzewach siedziały ptaki i śpiewały tańczoncym wilkom.widziałam jak się bawią.To był wspaniały widok.Co chwila jednak widziałam że ktoś podchodził do drzewa.Gadał do niego dotykał.nawet przytulał.Co już wydawało mi się dziwne.Lecz taki plus że nie wiem kto to był bo było ciemno.
    Nastała północ.Drzewo zmieniało wygląd stało się ogromne.
Za chwilę zaczeło się rozpływać tworząc strumyk jakby z dużą ilością brokatu.Wilki zajeły miejsca.Wszystcy byli zdziwieni widokiem co się dzieje z drzewem przy którym bardzo często spali.Demon i ja ruszyliśmy w stronę źródła stumyka.Kiedy wykonaliśmy pokłon z strumienia zaczeły ,,wybiegać" Przodkowie wilków, pegazy ,jednorożce a także i zwykłe konie, smoki śmierci, życia i natury.Strumień zaczoł płynąć środkiem do Tajemniczej i Nebbi.Siedziały obok siebie.Widziałam ich zdumienie.Strumień zatrzymał się.Pomiędzy nimi.Nagle stała się rzecz niesamowita.Strumień rozdzielił się na dwie części.Na niebieską ( taka jaka była ) która podpłyneła do Tajemniczej i na różową która podpłyneł do Nebbi.
-To nie możliwe!-Wyszeptał trochę głośno do mnie Demon.-Bethan!
-Demon...-Spojżałam na niego.Po czył wzniosłam się na wysokość 2 metrów by wszystcy mnie usłyszeli.-Wilki i wszelkie istoty tu zgromadzone.Mam zaszczyt przedsawić wam samicę Beta Tajemniczą.Jednak jak widzieliście zaistniała styuacja że strumień rozdzielił się.Jest to znak że jesteśmy watahą wybrańców.Wybranców przodków.Nebbi zostałaś oficjalną patronką naszej watahy.Twoja rola jest ogromnie ważna w naszym życiu.Gratuluję wam.- Opadłam na ziemię Demon mnie przytulił.Strumień zaczoł się cofać i znów zmieniać w nasze stare drzewo.Byłam zadowolona z wyborów przodków.Ale zaszokowana tym że Nebbi za swoje czyn też została nagrodzona.Teraz jej medalion jest drugą siłą a raczej sercem naszej watahy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz