poniedziałek, 4 lutego 2013

Od Nebbi



Odrazu po wybraniu mnie na patrona watahy wyruszyłam do świętej studni...jeszcze dzisiaj do niej dotrę..a kiedy odbiorę moje moce udam się do niej a potem do watahy by zarządzić zmiany w stanowiskach, uznać Tajemniczą na Betę w stanowiskach oraz pomagać graficznie stronie... Kiedy wracałam od świętej studni napotkałam Tajną
-Tajemnicza...Swojego partnera niebędziesz mogła wybrać pierwszego lepszego .... Musisz wybrać odpowiedzialnego i silnego partnera..nie romantyka i śmieszka..Masz teraz poważne stanowisko..a twój partner..oczywiście którego wybierzesz musi mieć jakby do tego wszystkiego silną rękę..oraz musi być aktywny...
-Ale...
-Musisz być odpowiedzialna za wszystko Taj..musisz
Niedałam jej dokończyć tylko...

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz