niedziela, 10 lutego 2013

Od Nebbi-Magiczna wyprawa cz.3

Kiedy wyszliśmy z Krainy Powietrza do krainy natury gdzie jest to źródło...
Zauważyłam drastyczne zmiany u Feniksa ..
Gubił pióra, zmiejszył sie i wogóle..
Wzleciał do góry i się zmienił !
Podobno Feniksy się zmieniają w zależności od nastroju lub temperatury..
Ale to nie teraz..On jest taki śliczny *_*





















Podziwiałam go..lecz szybko się skapnęłam że coś jest nie tak...
Poszłam do niego lecz on się oddalił..I tak 5 razy gdy nagle wpadłam do dziury !
Dziura się zamkneła szkłem..feniks to zauważył i poleciał szukając pomocy..
Siedziałam i myślałam jak się wydostać..
Niestety to była zaklęta szyba..Chyba źródło ma stystem obronny przed złymi wilkami..
Miejmy nadzieję że Feniks znajdzie kogoś kto pomoże....
Feniks:
Leciał i zobaczył grupę Sayony...Odrazu ich poinformował..sayona ustaliła że to Fire Mi pomoże z Feniksem

C.D.N....Aha i Fire ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz