sobota, 16 lutego 2013

Od Reversa - Tajemnicza noc cz 1

Tej nocy podczas warty czułem że ktoś się kręci w pobliżu.Ta noc zgłębiała wiele tajemnic.Czułem to..
Usłyszałem szmer odruchowo odwróciłem się i byłem przygotowany do walki.Szelest ucichł.
"Napewno zając " Myślałem.Czułem drżenie skały.Coś się zbliżało.Coś dużego i gotowego pochłonąć całą watahę jednym wdechem.Po chwili usłyszałem łamiące się drzewo.Nie bałem się.Drzewa łamały się coraz gęściej i szybciej.Walenie czyichś łap lub stóp o podłoże było coraz głośniejsze.Nagle..ucichło wszystko tak jakby nic nigdy się nie stało.Obróciłem się stworzyłem tarczę .Zobaczyłem cień :
Po chwili znikł.Rozpłynął się jak mgła.
"To złudzenie napewno złudzenie"
Obróciłem się zobaczyłem go przed sobą.Jego ślepia przelewające się krwią wywołały we mnie niepokój.Skoczył na mnie.Ale po chwili znów znikł.
Poczułem czyjś dotyk na plecach.Odwróciłem się gwałtownie nikogo nie było.Usłyszałem ryk..

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz