sobota, 16 lutego 2013

Od Nebbi

Po patrolu nic nie znalazłyśmy.Widać to już sprawa Reversa..
Sprowadziłam na świat moją córkę..Żeby nie musieć przechodzić przez etap rodzenia
Zauważyłam że Bathan bardzo polubiła Yume tak jak i ona ją..
Powiedziałam żeby zaczęła mówić do Bethan ciociu co ją bardzo uszczęśliwiło.
Szłyśmy tak kiedy mała nagle zaczęła bardzo szybko biec..Bethan za nią szybko poleciała a ja pobiegłam..
Niestety jeszcze nie kontroluje swoich mocy i dlatego trzeba ją mieć na oku..
Wszyscy ją polubili lecz byli zdziwieni..
Gdyż nikt nie widział u mnie dużego brzucha..a mała nie miała nic związanego ze mną i Reversem..Chyba że charakteru ...
Szłam tak dalej kiedy nagle miałam z Bethan iść wytworzyć tarczę..
Pozwoliła mi zostać i wyznaczyć miejscę do zabaw dla małej gdyż niekontrolowała swych mocy..
Wyznaczyłyśmy jej mały lasek z małym i niegłębokim jeziorkiem gdzie się bawiła z magicznymi zwierzakami.
Zostawiliśmy ją tam i potem poszliśmy z bet wytwarzać tarczę

<< Jak chce ją ktoś zobaczyć i pogadać to śmiało :) >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz