poniedziałek, 18 lutego 2013

Od Rossy-moc uczuć





Gdy spałam na mojej skale przyszła dusza mojego taty mówił do mnie,że nie pochopnie podejmować decyzji z zakochaniem się.
Na drugi dzień poszłam do Ake i powiedziałam jej o wszystkim.On powiedział ,że mam zastanowić się nad jego propozycją.Powiedziałam
że się zastanowie i poszłam.Gdy już byłam w swojej jaskini położyłam się na skale.W mojej głowie była moc myśli która dręczyła mnie po nocach.To było straszne.Nie mogłam zasnoć.Na zebraniach spałam i Demon mnie wyzywał..Pewnej nocy przyszed do mnie Ake i powiedział że jego też nawiedziła go dusza mojego taty i powiedziała mu ,,Opiekuj się mojom córkom a ja i moja żona nie będą Cię nawiedzać".Ake powiedział mi to i poszedł. Póżniej pojawiła się moja mama i powiedział mi tak,,Kochanie bądź szczęśliwa a ja też będę szcześliwa".Kocham moich rodziców i zawsze będę o nich pamiętać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz