sobota, 16 lutego 2013

Od Nebbi do Reversa- Szokująca wiadomość

Widziałam szybko idącego Reversa wracającego z warty..
Szybko do niego podbiegłam
-Revers muszę ci o czymś powiedzieć...
-Przepraszam ale muszę szybko o czymś powiedzieć Bethan..
-Musze ci to teraz powiedzieć...- i zaczepiłam go o ramię
-To co ?
-Kiedy odeszłeś...To ja byłam w ciąży..i Przemiana tego nie zmieniła..
-Jak to ?! Czemu mi nic nie powiedziałaś ?
-Nie miałam okazji...
-Kiedy to się stanie ?
-Kiedy będę chciała...
-Dobrze...A teraz coś się złego dzieje w watasze..
-Co ?
Wytłumaczył mi sytuacje o tym wilku.
-Ale ja wytwarzam tarczę..Niema możliwości by tak było...
-I dlatego idę z tym do Bethan...
-Wiesz co idź do naszej jaskini a ja z nią pogadam
Poszłam do Bet i wtedy jej o tym powiedziałam
-Niewiem jak mógł się tutaj dostać..
-To ja sie przejde po watasze a ty patroluj z lotu co ?
-Miejmy nadzieję że coś znajdziemy...
-W każdym razie mówimy wszystko Revers'owi bo to on wszystko zauważył....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz