wtorek, 12 lutego 2013

Od Nebbi-Głębokie poszukiwania

Dzisiaj wyruszam na poszukiwania towarzysza na całe życie...
Wiem że to będzie trudna i długa wyprawa dlatego postanowiłam sie spytać Taj czy zemną nie wyruszy..
W końcu może ona posiadać boskiego towarzysza...więc wyruszyłam z nią w tą podróż..
Najpierw poszłyśmy do krainy Ognia gdzi emożna spotkać silnych i potężnych toważyszy..
Niestety to niedało żadniego skutku..Niestety ale Ogniste zwierzęta są uparte i złośliwe...
Poszłyśmy więc do krainy powietrza..Były tam pegazy:
Były śliczne na tle wielkiego księżyca...Ale były już zarezerwowane dla szczęśliwca który wygra konkurs...
Byłyśmy zmęczone więc poszłyśmy spać...
Tajemnicza postanowiła pójść do krainy Natury a potem do watachy wypełlniać obowiązki
Ja natomiast poszłam do krainy Lodu
Zobaczyłam z góry wielkiego walczącego smoka z przeciwnymi smokami

Pokonał ich bardzo szybko..Zauwazył mnie i zaczął lecieć w moim kierunku
,,O mój Królu ! On chyba chce mnie zaatakować.."
Uciekałam a kiedy się obejrzałam, ujrzałam tego samego smoka tylko małego i trochę w innym kolorze
Nie dawał mi odejść od siebie...

-Dobra...Nazywam cię Regalo..Co oznacza Dar
Zabrał mnie za swoich skrzydłach do watahy gdzie szukałam dla niego miejsca wypoczynku....

C.D.N w części Kim ty jesteś i co potrafisz ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz