piątek, 15 lutego 2013

Od Nebbi Do Tajemniczej

Słyszałam że ostatnio Taj się leni więc ją postanowiłam odwiedzić...
Gdy mnie zobaczyła ucieszyła się zapomniała o całym świecie i się skupiła na mnie..
-Przejdziemy się ?
-Jasne Nebbi !
Po drodze zaszłyśmy na wrzosowisko..Nocą było tam pełno świetlików
-Chyba o czymś zapomniałam..
-Chyba  o niczym..Cały dzień nic nie robiłaś...Pogadajmy sobie..
-Dobra !
gadałysmy i plotkowałyśmy kolejne 3 godziny...
Okazało się że rozmawiałyśmy do 2 w nocy *.*
-Dobra taj ja musze iść wytworzyć tarczę obronną to Pa zapominalsko ! - i się uśmiechnełam
-Omatko ! Drago ! Spotkanie
-Co ?!
-Podbiegłam do niej nerwowo..
-Spotykasz się z Drago ?!
-A co ?
-Poprostu nielubię go...
-On jest naprawdę fajny musisz go poznać !
-Nie mam takiego zamiaru.....
-Wszystko ci nie pasuje ! - wygarneła mi
-Mi nic niepasuje ?! Taj..!
-Nie krzycz na mnie !
-Niekrzyczę...Ale mam tego dosyć...
-Mnie masz dosyć ?!
-Nic takiego nie powiedziałam ..!
-No to super !
-Super !
ja pobiegłam w prawo a ona w lewo..
Nie wiem co się potem stało..Ale poprostu sądzę że ona mnie zadziwia...To nie jest  tamta Taj...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz