czwartek, 21 lutego 2013

Od Tajemniczej do Nicka




Ostatnio zapomniałam o Nicku... Przecież... Ja... Ja go kocham... A Drago... Zjawiłam się w wyznaczonym miejscu, o tej wyznaczonej godzinie... Nie przyszedł... Zdrajca.... Pobiegłam szybko do Nicka.. By go przeprosić.
Natknęłam się na niego biegnąc do jego jaskini.
- Nick!
- Cześć Tajemnicza... - wyglądał na złego... na mnie
- Czy.. Czy możemy się na chwilę przejść na wodospad? Chcę... Bardzo chcę Ci wszystko wyjaśnić...
Chwilę myślał... Wiem... jestem okropna... Nie potrzebnie zgodziłam się na randkę z Drago... Pewnie skusiło go to, że jestem Betą, potem gdy by był moim partnerem, zapomniał by o mnie...
Po chwili Nick powiedział:
- Dobrze...
Poszliśmy
Kiedy byliśmy po drodze, wyjaśniłam:
- Nick bardzo cię przepraszam... Uwierz mi... Chcę być tylko z Tobą...!
- To dlaczego się zgodziłaś pójść z nim na randkę!?
- Bo długo się nie odzywałeś i myślałam, że mnie zostawiłeś! Czy... czy to prawda?

Nick?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz