niedziela, 17 lutego 2013

Od Nebbi - Wyprawa do 10 Krain z Tajemniczą (Wstep)

-To co teraz ? - Zapytała Tajemnicza
-No chyba wyruszamy..Może nam to zapewnić miejsce u bogów..Bo wkońcu nie żyjemy wiecznie.
-A co z twoją córką ?
-Nie poznałaś jej ona jest przeurocza ..O matko ! Nie mogę jej tutaj zostawić...
-Nie możemy jej wziąć.Pamiętasz..Niebezpieczeństwo wszędzie......
-No to zostawię ją Reversowi..Albo z nim pogadam ..
Poszłam do niego..
-Możesz zająć się małą?..Bo wyruszam na koleją Podróż..
-...........
< Revers ? >
Potem poszłyśmy do Lili
Pogadałyśmy z nią ale nic jej nie mówiłyśmy..
-heh..Zaraz wrócimy..- i pociągnęłam Taj do drzewa
-Lily To nie jest nasza siostra !
-Jak to ? - zapytała zaskoczona
-To nasza kuzynka..
-To kto jest naszą siostrą..
-Sayona ?!
-Ona ?!
-Ale jak to ? - zapytałam
-drzewo szybko zamknęło drzewo genologiczne i stało takie jakie było
-Idź porozmawiaj ze Sayoną a ja idę do Bethan powiedzieć o naszej wyprawie
-Ok!
Taj pobiegła do Sayony a ja do Bethan..
Powiedziałam jej o wszystkim a tajemnicza..nie wiem..

Bethan ?? Tajemnicza ??


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz