środa, 13 lutego 2013

Od Nebbi do Reversa C.D

-Revers ?!
-Zmieniłaś się..Dlaczego ?
-Myślałam że nie żyjesz !
Wskoczyłam na niego i zaczełam go lizać
-Nie mogę uwierzyć ,że wróciłeś !
Wstał i zrobił się poważny..
-Dlaczego tak wyglądasz ?
-To jest moje 2 życie..jestem teraz potężnym wilkiem o nowych mocach...
..Ale nawet ta odmiana nie zmieni mojego uczucia do ciebie ! Mam nadzieję że teraz nie odejdziesz..A wrazie czego wyruszysz w podróż ..Obiecujesz ?
-Tak - zaśmiał się i mnie przytulił
Pobiegliśmy jak zakochana para nastolatków do Bethan
-Bethan możemy iś.....-i tu mu przewałam
-Bethan idziemy nad wodospad jak zadawanych czasów..Zresztą teraz warta Taj..
-To idź..I do tej 24 !
Poszlismy..Była już noc..Patrzeliśmy n agwiazdy
Opowiedziałam mu wszystko w szczegółach co się działo i wogóle
-..I jestem Patronką strony
-Tyle się działo...
-A czy teraz ci się tez podobam..? - odeszłam od tematu
-......

< Revers ?? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz