niedziela, 10 lutego 2013

Od Nebbi - Magiczna wyprawa cz.1

W watasze panowała grypa..nawet Bethan się zaraziła z Demonem...
Ja i Zanna Nie chorowaliśmy..Ale to już inna historia...
Wyruszyłam gdyż woda w stawie była zarażona..A dzięki niej mieliśmy czystą wodę...Postanowiłam wyruszyć na wyprawę w poszukiwaniu
"magicznej wody" Ze źródła Malańskiego które było bardzo daleko.
Zabrałam 2 skórzane plecaki i wyruszyłam po tą wodę...
Zanna chciał iść zemną..lecz ja stanowczo odmówiłam..
Jest on jedynym zdrowym i będzie się opiekował słabszymi...
Wyruszyłam na podróż..każdy dał mi jakąś swoją rzecz..
Zdobyłam 2 moc z 5 !
Kolejnym rozwiązaniem jest "Zaufanie"
Jestem bliżej celu mocy 3 stopnia...Ale dobrze koniec...
Wyruszyłam...1 krajobraz to były majestatyczne wielkie góry które naprawdę robiły wrażenie...więc jeszcze trochę i dotrę do celu..
Kiedy szłam byłam w krainie wulkanów...Spotkałam tam coś co mnie sparaliżowało ....

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz