piątek, 18 stycznia 2013

Od Tajemniczej do Ake i Rossy




Szłyśmy sobie razem po łące z Simoną, Samantą i Rossą. Rozmawiałyśmy Bawiłyśmy się itd... Przyszedł nagle Ake. Rossa zarumieniła się jak niewiem... Asz wstyd mi było :P . No bo... To oczywiścieja musiałam ją mu przedstawić.
- Cześć Ake... To jest Rossa. Rossa, to jest Ake.
Przywitali się.
- A... Co tak koleżanka się zarumieniła?? - pyta Ake uśmiechnięty.
- Ake, mogę z Tobą porozmawiać?? - spytałam. Chciałam mu coś powiedzieć...
Poszłam z nim. Rossa, Samanta i Simona zostały tam.
Gdy byliśmy już dosyć daleko, powidziałam mu:
- Ake, słuchaj. sorry, że mówie Ci to właśnie w tej chwili, ale... Rossa... Ona... Cię.. Kocha... - niewiedziałam co powie. O przecież kocha się w Sayonie...
- Aha... A od kiedy?? - wyglądał na ciut zdenerwowanego...
- Od kąd kiedy doszła do watahy... Nie gniewasz się??
- Nie z kąd. Dzięki, że mi to powiedziałaś.
- Nie ma za co.
Poszliśmy do dziewczyn. Ake specjalnie szedł z powrotem obok Rossy :P .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz