piątek, 18 stycznia 2013

Od Tajemniczej-poznałam swoją siostrę




Po dniu przeżycia z tym magicznym motylem, poszłam spać... Śniła mi się ta wilczyca, w którą się zamienia... była wyraźniejsza niż wcześniej... I... Piękniejsza. Gdy wstałam ( była 4 rano ) o razu poszłam na łąkę. Bardzo długo szukałam motyla. w czasie, kiedy chciałamsię poddać, zauważyłam go właśnie kiedy zleciałw dół nie wiadomo z kąd... Znowu usiadł mi na nosie... spojżałam w niego... I nagle... BUM!!!!!!!!.................
Zamiast motyla pojawiła się wilczyca... taka sama, jaką miałam w śnie... Piękna. O taka:



Spojżałam na nią, ona na mnie... Podeszłam do niej.... Dotknęłam ją...
- Jestem Samanta.... Jestem... Twoją siostrą Tajemnicza... Twoją... Siostrą.... - powiedziała wilczyca.
- Co? to... Niemożliwe...!! Wreszcie...poznałam swoją siostrę.... - powiedziałam cicho.
- Spokojnie... Opowiem Ci moją historię... Gdy zmarłam... w wojnie, postanowiłam dzięki swojej mocy, się wskrzesić, zamienić się w motyla, i Cię odnaleźć... Wiedziałam, że mi pomożesz... Niegniewasz się?
- Co? nie nigdy... na swoją siostrę? - uśmiechnęłam się.
przytuliłyśmy siędo siebie. postanowiłam przedstawić ją wszystkim z Watahy. Gdy doszłyśmy, od razu weszłyśmy do Jaskini Bethan.
- Cześć Bethan... To.... Jest moja siostra. - powiedziałam
- Siostra? Odnalazłaś swoją siostrę! - szczęśliwie zdziwiła się Bethan.
- Jestem Samanta. Miło mi Cię poznać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz