piątek, 11 stycznia 2013

Nowy członek-River i Kiiyouko

Wygląd wilka:

Imię: Kiiyouko
Płeć: Samica
Wiek: Urodziła się w wielu 1,5 roku (Najstrasza)
Cechy: Tajemnicza,wesoła,żywiołowa
Stanowisko: Strażniczka, Atakująca
Żywioł: Kryształ, Natura
Moce: Potrafi szukać kryształy, Wszystko związane z Kryształami, wszystkie moce natury,Moc rozmawiania ze zwierzętami,Magia
Partner: Zakochana w Rayanie
Rodzina: Matka: Mejsi, Ojciec: Zanna,2 Braci:Bruno i Riever Siostra:Lizzie Ciocia:Nebbia..Jej potomstwo to moje kuzynostwo.
Historia: Urodziłam się w wieku 1,5...Jak tata..Więc jestem nastolatką. 2 dni po moich urodzinach opanowałąm wszystkie moje moce..Poznałam dzięki temu mojego kuzyna którego pokochałam..
Właściciel: Lela23580 i MINI123
Inne zdjęcia: Jako mała :

Z Rayanem :

W swojej czapeczce od Cioci:

















                                                                               River
Zdjęcie:


Imię: River
Płeć: Samiec
Wiek: 1 rok..(Szybko rośnie)
Cechy: Ciekawski, żywiołowy, troskliwy,tajemniczy,szybki,romantyk,flirciarz
Stanowisko: Atakujący,Strażnik
Żywioł: Natura
Moce: Wszystko związane z Naturą, Magia powietrza
Partner: Podoba mu sie Sharon i Bethan
Rodzina: Mama;Nebbia , Tata:Revers. Siostra:Sharon
Historia: Krótka...Poznaje powoli swoje moce oraz watahę
Właściciel: MINI123
Zdjątka: Obecne i jako dorośli
Mały River :

Inne..Jako czarny :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz