niedziela, 6 stycznia 2013

Od Bethani Do Nebbi

Tajemnicza jest w ciąży.Już wiadomo że będzie to samiczka.Bardzo się cieszę jest to pierwsze dziecię w watasze.Z dnia na dzień obserwuję jak żyją moi podopieczni.Długo obserwowałam co robią, jak się wygłupiają.jak tworzą się nowe pary i romanse.Jednak jedno mnie zaniepokoiło.Od kilku dni nie widziałam Reversa.Zaczełam chodzić i latac po wszystkich wilkach.Używałam zmyslów i mocy by og odszukać.Na marne.Spotkałam Nebbi.Była przybita rozdrażniona i co chwila zmieniała się w człowieka.
-Nebbi przesteń zmieniać się.Zaszkodzisz sobie.
-O Bet.Cześć.-Powiedziała to ze sztucznym uśmiechem.
-Wiesz co sie stało z Reversem!Mów!
-Skąd wiesz?
-Czuję to.Mów!-Opowiedziała mi wszystko od początku do końca.Revers był bezpieczny.Ale duch którego widziała Nebbi działał na nią szantarzem.On żył na bólu strachu i martwych szczęniętach.To był podstęp.Jednak nawet po wytłumaczeniu tego,Nebbi była smutna.

<Nebbi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz