sobota, 5 stycznia 2013

Od Demona do Wszystkich Samców


Postanowiliśmy sobie urządzić noc poza terenami. Tylko chłopacy i natura. Opowiedzieliśmy ten pomysł Bethan, wyraziła zgodę twierdząc że one zrobią sobie damski wieczór. Wyruszyliśmy wieczorem i znaleźliśmy wspaniałą grotę.
- Przenocujemy tu ?- spytał Haku
- Pewnie, wydaje się być to dobra jaskinia.- powiedziałem
Weszliśmy do jaskini. Upolowaliśmy kolacje i wieczorem położyliśmy się przed jaskinią i gapiliśmy się w niebo, pełne gwiazd.
- Ciekawe o czym rozmawiają dziewczyny !- spytał Revers
- Nie wiem.- odpowiedział Jukatn
- Czego jeszcze nie wiesz ?- zaśmiałem się
Od razu wszyscy zaczęli się śmiać, Jukatn też. Gdy przestaliśmy powiedział:
- Nie wiem jak by to było gdybym nie miał Akimm.
- A ja nie wiem co bym zrobił bez Tajemniczej.- powiedział Haku
- Ja bym chyba się zamordował gdyby nie Nebbi.- skomentował Revers
- A ty zostałeś sam.- zaśmiał się złośliwie Jukatn
Nie wiedziałem co mam powiedzieć, więc wstałem.
- Ej Demo, gdzie idziesz ?- spytał Revers
- Demon !!!- usłyszałem krzyk Haku gdy byłem już daleko
Szedłem przez las ze zwieszoną głowę, myślami byłem gdzie indziej. Po jakiś 5 minutach. Poczułem że ktoś za mną stoi. Zatrzymałem się i rzuciłem przeciwnikowi na szyje.
- Demon, to ja Haku !! - krzyknął głos
Zostawiłem go.
- Czemu poszedłeś ?
- A tak jakoś wyszło.
Nagle Haku stanął jak wryty.
- Co ci jest ?- spytałem go
- D-D-D- DEMON !!! Tam leży szkielet czegoś.
Faktycznie też go zauważyłem. Podbiegłem do szkieletu.
- To jest jakiegoś wilka.- powiedziałem. - I jest jeszcze świeże.
- Skąd wiesz ?
- Po pierwsze kości są twarde (i chwyciłem zębami jedną kość), po drugie nie ma mięsa, po trzecie tu jest krew.
Wtem coś skoczyło na Haku i zaczęło gryźć go w kark.
- AAAAAA DEMON !!!! WEŹ TO ZE MNIE !!!!
Przywaliłem z całej siły głowę w zwierzę, a to spadło.

Haku ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz