czwartek, 3 stycznia 2013

Od Mejsi


Szłyśmy razem z Bethan przez las
- Bethan mogę się ciebie o coś zapytać?
- Tak śmiało
- Bo wiesz jesteś moją najlepszą przyjaciółką i tylko tobie ufam
- No dobrze mów śmiało moja droga- zaśmiała się mi również nawet w tak ważnej sprawie o którą miałam z nią porozmawiać nie znikał mi uśmiech
- Bo widzisz chciałabym się w kimś odkochać bo ten ktoś ma już chyba partnera i co mam zrobić, abym się odkochała i zapomniała o nim?
- Hm.... Revers?
- Tak, ale pomożesz mi?
- Oczywiście, a więc dobre jest unikanie tej osoby jak najmniej rozmów z tą osobą i nie rozmawianie o niej
- No pewnie ty to jesteś przyjaciółka mam nadzieje, że dołączy do nas jakiś przystojny wolny wilk
- Na pewno znajdziesz jeszcze kogoś
Chwilę jeszcze gadałyśmy, a później wróciłyśmy do siebie od dziś będe się starała unikać Reversa aby o nim zapomnieć i nie wszyczynać jakiś głupich wojen zasnełam miałam tej nocy ładne sny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz