czwartek, 3 stycznia 2013

Od Tajemniczej do Akiim, Haku i Jukatana




Pewnego wieczoru, gdy szłam z Akiim po łące, usłyszałyśmy wycie najpierw Jukatana, potem Haku. Wesołe pobiegłyśmy w stronę wycia. W końcu dobiegłyśmy na moje ulubione miejsce: wodospad...
Było bardzo cicho... Zmartwiłyśmy się. Nagle jakiś wilk ze śmiechem obiął mnie, żucił mnie do wody i sam wskoczył. Potem zorientowałam się że to Haku i też zaczęłam się śmiać. I nagle Jukatan zrobił to samo z Akiim. Pośmialiśmy się, wyszliśmy z wody, oczepaliśmy się z niej i położyliśmy się na łące, na ciepłej, miękkiej trawie. Jukatan obioł Akiim, a Haku mnie. Wszyscy razem oglądaliśmy gwiazdy i zgadywaliśmy jak wyglądają (według nas ) gwiazdozbiory...
- A ta wygląda jak latawiec! - powiedział Jukatan.
- O! A tam jest niedżwiedzica... - powiedziałam.
- Patrzcie, a tam gwiazdy tworzą jedną durzą gwiazdę. - powiedział Haku.
Wszyscy się śmialiśmy
Akiim zachęciła nas, żebyśmy spędzili całą noc pod gołym niebem. Jukatan poszedł powiedzieć to Bethan, ja i Akiim poszłyśmy coś upolować na kolację, a Haku przygotował miejsce do spania.
- Ale chłopaki to wymyślili co nie!? - krzyknęła Akiim
- No, świetnie! najbardziej podobał mi się moment, kiedy Haku wrzucił mnie do wody. A twój? - powiedziałam.
- Mi najbardziej się podobało, jak ogłądaliśmy gwiazdy... - powiedziała Akiim.
Kiedy przyszłyśmy z upolowaną sarną, była tam cała wataha.
- Ups... - szepnął cicho Jukatan.
- Jukatan, czemu tu jest cała wataha? - powiedziałam spokojnie.
- Kiedy powiedziałem Bethan to, co chcemy zrobić, powiedziała, że może by tak cała wataha dołączyła by do nocowania poza domem. No i... się zgodziłem. Nie jesteście złe?
Spojrzałyśmy na siebie, potem na Haku, potem na Jukatana, potem znów na siebie i powiedziałyśmy:
- Nie! Nie jesteśmy złe

( Akiim dokończysz? Potem po Akiim dokończy Jukatan, a potem Haku ok ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz