wtorek, 1 stycznia 2013

Od Nebbi do Bethan

Od Nebbi do Bethani
Wróciłam do mojej jaskini po wspaniałej wycieczce, zaprzyjaźniłam się z Saphirą i bardzo dobrze poznałam Reversa i Tajemniczą.Czułam się jak nowo narodzona...po tej sprawie z Reversem nie mogłam wrócić do porządku
Postanowiłam, że go zaproszę wieczorem na spacer,żeby porozmawiać o czymś ważnym,i tak zrobiłam..oczywiście się zgodził.
Kiedy miałam mu to powiedzieć nagle usłyszałam coś w krzakach..gotowa do ataku podeszłam a tu się okazało że mamy gościa
To był feniks natury...on był piękny, czułam, że w jednej chwili nasze dusze stworzyły jedno
On był magiczny, lecz postanowiłam że będzie mój
Revers się do mnie uśmiechną
Po chwili zaczęliśmy się bawić z feniksem, było świetnie,nagle goniliśmy feniksa lecz on podleciał do góry
Prawie się pocałowaliśmy,ale to nie ta bajka ...Jeden wleciał na drugiego,chwile się potem na siebie patrzaliśmy i wstaliśmy.
Przytuliłam się do niego..trwało to z 3 minuty
Nagle mi się przypomniało, że jak chce zatrzymać feniksa muszę iść szybko do Bethani bo zaraz jej nie będzie i poleci gdzie indziej
Noc się kończyła zostawiłam Reversa,lecz najpierw powiedziałam mu żeby się do mnie odezwał- zrobił się cały czerwony..zaśmiałam się trąciłam go nosem,uśmiechnełąm się poczym odeszłam
Poszłam do Bethani z prośbą o zatrzymanie feniksa
,,Jak się zgodzi to go nazwę..nie chce się przywiązywać jeśli potem go nie będę mogła zatrzymać``-pomyślałam
-Bethani musimy porozmawiać...to jest dla mnie ważne,wraz z Reversem znaleźliśmy feniksa ..błagam daj mi go zatrzymać ...Jest niegroźny..Ja..Ja z Reversem go polubiliśmy
<i tutaj feniks usiadł jej na ramieniu i się na nią smutno spojrzał
-Błagam.....

(CDN..krótko dokończysz?)

Jego zdjęcie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz