niedziela, 6 stycznia 2013

Od Nebbi do Jukatana



Zostałam matką chrzesną jeszcze nienarodzonej córki Tajemniczej
Energia mnie rozpiera całą w szerz i wzdłuż ..Lecz nagle
..Zobaczyłam Reversa..siedział na skale..Wołał,,Chodz''
Biegłam w jego kierunku..ale on nagle znikł jak mgła
-Pamiętaj dziecko zginie...
-Czego chcesz..odczep się ode mnie !- warknełam
-Tesknisz za Reversem..Chcesz go odzyskać?
-Co z nim zrobiłeś!- zaczełam histeryzować
-Haha...jesteś prze urocza...
-Co zrobiłeś z Reversem ? - zaczynałam płakać
-Jeśli chcesz go odzyskać musisz zabić dziecko Tajemniczej..
-Nie ! Odejdź błagam !..
- Słyszałem że jesteś Aniołem..pokażesz piórka .?
-Nie! nie! Odejdź.. Szybko !
-Ha!..Mgło co ty robisz
-Niee!
Stało się zmieniłam sie...On zniknął a tu nagle szedł Jukatan
-Kim jesteś- Zaczą na mnie warczeć
-Jestem Nebbia...To moja postać..Odejdź z tąd..Szybko!.On cie zabije!
-Co?! Jak to ?
-Idź !
-Kto ci to zrobił ?
-Jakiś Frisco!
<Grr> -Co..Zabije go
-Odejdź..zaraz przyjde..Musze to załatwić-i poszedł
...Lecz to nie był koniec.
-Oo Nebbi się boi o swojego kochasia
-To nie mój kochaś !-warknełam groźnie
-Odczep sie !-dodałam
-Albo on..albo dziecko Tajemniczej..-i głos nagle zniknął
-Nie! zaczekaj!
Niestety nie było go..Pobiegłam do Jukatana
Powiedziałam ,ałilin``I znowu byłam sobą
-On! On dał mi wybór..Revers albo dziecko Tajemniczej..Ale ja nie wybiore.I to i to kocham..Tak jak całą watahę
-Co?! Czemu byłaś człowiekiem ?! - zapytał lekko w szoku
-Potem ci powiem..Idź! Błagam!
-Spokojnie..Ide porozmawiać z Haku..Objecuje.

(Jukatan ?? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz