niedziela, 6 stycznia 2013

Od Nebbi



Szłam sobie przez lasek i nagle spotkałam zadowoloną Tajemniczą
-Hejka Tajemnicza co tam u ciebie słychać?
-Jestem w ciąży!-odpowiedziała radośnie
-Naprawde?! To super gratuluje....
-Coś się stało-zapytała już poważnie
-Musimy z Reversem od siebie odpocząć..
-Ta mi przykro..Dlaczego?
-Problemy z jego przeszłością..Musi coś załątwić..Zagrażamy też sobie..
-A kiedy co siebie wrócicie?
-Niewiem...-poleciała mi krwawa łza z oka
-Nebbia.!Co się dzieje wstawaj!!
Tylko tyle usłyszałam...zemdlałam.Nagle poczułam się tak jakbym leciała
Stałam w jakimś białym pomieszczeniu..Przemawiał do mnie jakiś głos
-Jestem Frisco..Kolega Jukatana ..Wiedź że szczęście Tajemniczej nie będzie długie..
-Co! Odczep się! Uwolnij mnie - warczałam
-Jestem silniejszy...I wiedz że to nie koniec !- Zaśmiał się złowieszczym śmiechem i nagle...
..się obudziłam..Stała przedemną przestraszona Tajemnicza...Wypytywałą o różne żeby lecz powiedziałam że goroźi jej niebezpieczeństwo
-J..Jak to ? -Zapytała zaskoczona
-Przemawiał do mnie jakiś potężny wilk..zna Jukatana..Biegnij szybko z nim porozmawiaj..Już !!..Biegnij!
I szybko poleciała
-Co się dzieje ?!-zapytałam zszokowana sama siebie
Po czym znowu zemdlałam..jedyne co widziałam to Wilka podobnego do Reversa, który mnie zaniósł do mojej jaskini..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz