piątek, 4 stycznia 2013

Od Reversa C.D Nebbi

Przeniosłem do tej krainy "Snów"Z nadzieją że spotkam tam mego opiekuna.Lecz myliłem się.Na środku ogromnej sali stał jakiś człowiek.
-Kim jesteś?
-Ja Reversie jestem szamanem który tak okrutnie obarczył cię obowiązkiem pilnowania wrót czasu!
-Jakich wrót czasu!O czym mówisz?
-Wiesz nie zbyt cię toleruję więc to właśnie ciebie obarczyłem tym ciężarem.
-O co ci chodzi?Na mózg ci padło?
-Ech..ja i twój szaman jesteśmy znaczy byliśmy braćmi.Gdy Jun Tao cię znalazł miałem mu to za złe gdyż miałeś być moją własnością.Na zemstę stworzyłem wrota czasu które chronią słowa kluczowe w tym przypadku są to Runy.Gdy jaka kolwiek postać na ziemi lub tu wypowie hoć jedną runę twoje znaki zaczynają świecić na czerwono.Każda runa jest dla ciebie smiertelna Reversie..każda runa-En Tao zniknął poprostu się rozpłynął.
-Zaczekaj stój gdzie idziesz!!A co z moją rodziną bliskimi!!
-Pamiętaj w czasie gdy twoje znaki się skrzą nikt nie może bć przy tobie inaczej na niego spadnie obowiązek pilnowania wrót czasu.
-Nie...nie!!!Zaczekaj Nie!!!-wołałem bezskutecznie -Back-wypowiedziałem wróciłem do Nebbi
-I jak Revers?Wszystko w porządku?
-T tak...wiesz musimy od siebie odpocząć na kilka dni lub tygodni...przykro mi-pocałowałem ją

[Nebbia??Dokończysz??]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz