niedziela, 6 stycznia 2013

Od Tajemniczej do Wszystkich




Dziś rano dowiedziałam się czegoś wspaniałego. Cieszyłam się tak... Że od razu pobiegłam do Jaskini Akiim i Jukatana. Nie powiedziałam tego Haku, bo właśnie spał. Gdy to usłyszeli Akiim Jukatan, bardzo się ucieszyli tak, jak ja. Ogłosiłam to na zebraniu wilków. Wszyscy się ucieszyli. Nie wiem dlaczego nie było Haku. Weszłam do naszej Jaskini. Haku ciągle spał. Czekałam, czekałam i w końcu... Nie mogłam się doczekać i go obudziłam.
- Haku, Haku! Wstawaj! - musiałam mu szybko to powiedzieć.
- O... Tajemnicza... Czemu mnie budzisz w środku nocy? Coś się stało?
- Haku... - śmiałam się - Nie jest środek nocy, ale 14.10 po południu!
- Co? - Haku od razu się zerwał.- Coś chciałaś mi powiedzieć?
- Jestem w ciąży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz