wtorek, 1 stycznia 2013

Od Tajemniczej



Wreszcie, wreszcie to się stało. Ja i Haku jesteśmy parą... To, to takie wspaniałe... A oto, jak to się stało........
Dziś rano, gdy wstałam, przede mną był liścik. Pisało:

Spotkajmy się dziś o północy
w Twoim ulubionym miejscu
Zrobię Ci niespodziankę...




Haku

Bardzo się ucieszyłam. Znowu spotykam się z Haku! Ale.... Zkąd mógł wiedzieć gdzie jest moje ulubione miejsce?.... Hm... Jak onmnie dobrze zna...
O godzinie 23.40 wymknęłam się. Na warcie stała dziś Zoriana. Oczywiście powiedziałam jej o tej sytuacji, więc zgodziła się mnie wypuścić. Kiedy dotarłam nad wodospad, była już północ. Trochę się przestraszyłam... Wtedy.... Zobaczyłam czarnego wilka..... Niósł w pysku unikalną, jedyną na świecie... Czrwoną różę... Która... Błyszczy.... Jakby... Zielonym brokatem...
I zobaczyłam, że ten wilk, który wyłania się z mgły.. to Haku!
Podarował mi różę. Nagle świetliki zaczęły wirować wokół nas obojga...
Od tej pory... Byliśmy parą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz