sobota, 12 stycznia 2013

Od Tajemniczej





Szłam sobie z Nebbią i Simoną nad wodospad. Zobaczyłyśmy tam nieznanego nam wilka. Podeszłyśmy, a on spojrzał na nas obojętnie i znów spoglądał w wodę.
- ... Cześć... Jestem Simona, a ty? - Simona spytała cicho.
- Jestem Mack... - powiedział ( najwyraźniej ) Mack.
-Z jakiej jesteś Watahy? - spytałyśmy wszystkie razem.
- Moja Wataha przed chwilą upadła... Była wojna.
- Morze pójdziesz z nami, właśnie idziemy na polowanie.- powiedziałam
- Tak, czemu nie. I tak nie mam nic do roboty - uśmiechnął się lekko.
Poszliśmy, upolowaliśmy jelenia i poszliśmy go zjeść na naszą łąkę. Jedliśmy, robiło się późno. Nagle Mack zobaczył jakiegoś wilka i powiedział :
- To... To jest wilk z mojej Watahy! Idę do niego. Pa!
- Pa! - krzyknęłyśmy i znowu zabrałyśmy się do gadania i jedzenia upolowanego przez nas, z pomocą Macka, Jelenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz