sobota, 12 stycznia 2013

Od Zanny C.Ddo Lizzie..|Od Rivera do Bethan



-Kochanie dorastasz powoli jak twoja mamusia..Twoja Siostra i Brat są starsi bo szybciej urośli jak ja i Twoja ciocia Nebbia
-Ale niemożemy być więksi..Głupio nam jest..
-Macie prawie rok..A river chyba też ma 1 rok lub 2 ..Niewiem bo szybko rośnie..
-Czyli..?
-Urośniecie w swoim czasie..A teraz skarbie idź do jaskini bo coś złego dzieje się u nas w Watszasze
-Czyli wszcyscy mają iść do jaskini..?
-Idźcie do jaskini cioci Nebbi zabiesz braci i siostrę dobrze ?
-Dobrze- i szybko pobiegła
Coś złego się działo w watasze..zbierali wojowników na obronę..Zgłosiłem się.
-Tato..Ja też chcę walczyć.-Powiedział River przelotem
-NIe!..Jesteś za młody..1 rok..To zamało.
-Dużo się już nauczyłęm..a poza tym..Mam już 2 lata..POwiedziała mi lekarka Sharon..
-Dobrze..Ale obiecaj mi że będziesz uważał ..dobrze
Od Rivera
-Bethani..zapisuje sie na ochotnika..do wojny.
-Nie!.. Niemożesz.To znaczy..dlaczego?-Powiedziała płaczliwie a po poprawie już się ogarneła
-Dlaczego nie..Umiem wszystko..W watasze mieszka moja rodzina..Niedam im zginąć..
-Riveer..Ale bądź ostrożny..Dobrze
-Dobrze-i przytuliłem Bethan
-River...-i spojżała na mnie miło
-Tak?
..............

Bethan??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz