środa, 16 stycznia 2013

Od Nebbi Do Bethan (Od Beth do Nebbi )



Nie podobał mi się ten Gollum...Jego historia była bez sensu..Co niby u  nas w okolicach gadał coś o filmach..Co to miało znaczyć..Żyjemy w krainie wilków..A nie ludzi...
Byłam zaskoczona zachowaniem Bethan..Ona zawsze była taka poważna..i myślała poważnie..One są chciwe i wredne..Musiałam z nią pogadać..
-Bethan co To ma znaczyć z tym Gollumem?!
-Też mi się on zbytnio nie podoba...Dużo o nich wiem..
-To dlaczego się tak zachowałaś?!
.......


OD Bethan
-Nie wiem.
-Nebbi-Spojżałam jej w oczy.-Musisz być czujna.Oni przychodzą w każdej postaci.Jeżeli mi zaufasz już po tobie.Jeżeli jesteś silna i nie ufasz mu jest niegroźny.
-Dobrze.
-Nie smuć się.Każdy się myli.Ja naprzykład jak byłam mała wsadziłam sobie groszek do nosa i dusiałm się bo zapomiałam że można też oddychać buzią.
-Haahahahaha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz