środa, 2 stycznia 2013

Od Nebbi




-No dobrze...Ale!Jeśli się nie znajdzie jego właściciel..Będę go mogła zatrzymać ?
-Ale tylko wtedy kiedy nic się nie da zrobić.
-Dobrze!- krzyknęłam radośnie
Od razu po tym Bethan zaczeła się śmiać i poszła w przeciwnym kierunku...Ja odrazu pobiegłam do  Reversa
Revers trzymał różę w pysku...było to urocze i romantyczne
Przyjełam ją i rzuciłam się na niego z radością.
-Możemy zatrzymać feniksa .... ale tylko wtedy kiedy nie znajdziemy jego właściciela..lecz może go nie będzie...
Wziełam Reversa za łapę i zmieniłam się w mgłę go również
Razem z feniksem polecieliśmy 1 km od watahy
Była tam łąka...a na środku klatka...
-Revers to jest jego klatka !!!
-Czyli oznacza to że ktoś go jednak wychował...tu jest jakiś amulet..on ma taki sam!
Revers wziął amulet i mi go nałożył
Uniosłam się lekko w górę..unosiły mnie iskierki po chwili upadłam..słyszałam myśli feniksa
,,Witaj,Jestem Mon..nie bój się..od dzisiaj jesteś moją właścicielką''
,,Czy jeśli dam Reversowi mój amulet rozmawiania z innymi zwierzętami ..to z tobą też będzie mógł? ''
,,Tak. Ale tylko ze mną..również wtedy się stanie mym właścicielem..jeszcze jedno. Zabierzcie klatke i pokażcie mi mój  nowy dom ''
Revers...ten naszyjnik dostałam od taty..Od dzisiaj jest twój..dzięki niemu możesz rozmawiać z Mon'em
Revers się na mnie spojrzał i się do mnie przytulił...
,,Ach..sam to zrobię''- i wypowiedział zaklęcie
Nagle byliśmy na samej górze wodospadu  
Od tamtego dnia byliśmy razem i zostaliśmy właścicielami Mon'a



Zdjęcie amuletu Nebbi:


Zdjęcie amuletu Reversa:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz